menú

Videotitorial: os botóns rebobina e mi tv no mando do deco 4K

16/10/2018
Blog R

O mando do deco 4K de R ofréceche multitude de funcións e posibilidades.

Neste vídeo amosámosche dúas das máis útiles. Explicámosche para que serven os botóns “rebobina” e “mi tv”, servizos sen os que non poderás vivir xa 😉

/div>

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novidades e a información dos teus servizos R
* This field is required

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*

11 comentarios

R Cable y Telecomunicaciones Galicia, S.A.U. é o responsable do tratamento dos datos persoais que nos facilites e trataraos para a xestión da túa solicitude de facer comentarios neste blog en base a unha relación contractual. Non cederemos os teus datos persoais a ningún terceiro, salvo que exista unha obriga legal. E só os compartiremos cos nosos provedores que deban ter acceso para prestarnos un servizo. Tes, entre outros, dereito a acceder, rectificar e suprimir os teus datos, como se explica na información adicional da política de privacidade da nosa web.
Ao facer clic no botón publicar comentario declaras coñecer e entender a política de privacidade da Sociedade.
  1. Cristina Martinez di:

    Yo tengo el mando color rojo y en el video tiene de color negro

  2. jaime di:

    Hola, tengo el desco 4k y valoro positivamente todos los desarrollos q se incorporen. Pero me gustaria conocer las condicones del servicio rebobina: Que contenidos hay, durante cuanto tiempo. Por que no siempre estan las series completas, en especial por que no esta completa la segunda temporada de the tunnel. No se que contenidos voy a tener, ni durante cuanto tiempo, ni por que. Gracias

    • Hola, jaime.

      Es una pregunta muy interesante la que planteas, pero que no es fácil de contestar. O no hay una respuesta única.

      En primer lugar, hay que pensar que los contenidos audiovisuales no son ni de R ni de los canales. Son de terceros, con lo cual hay determinadas condiciones de difusión.

      De esa forma, cuando nos envían la parrilla de programación, ahora nos indican qué contenidos podemos grabar y también su duración. Así que en algún caso un contenido estará en rebobina un día, una semana, un mes o seis meses.

      Del mismo modo, ya hay canales que nos envían temporadas completas antes de su emisión, para tenerlas disponibles para nuestros clientes. Pero no es algo general.

      Para facilitar el seguimiento, lo que hacemos es poner la vigencia en rebobina de cada contenido en el detalle de su información. Es decir, que puedes ver en cada capítulo cuándo va a caducar. Ver si va a estar un mes y bien una semana, y así controlar los tiempos para ver su contenido.

      Busco información sobre The Tunnel y te indico.

      Un saludo.

    • Hola, Jaime.

      Esta semana intentaremos tener la temporada completa.

      Un saludo.

  3. Iria di:

    No novo deco 4K boto en falta a opción de gardar para ver máis adiante contidos do rebobina? Existe algunha posibilidade para isto que eu non coñeza ou non hai esa posibilidade? Grazas

  4. Carlos di:

    Hola, estaba pensando coger el disco 4K y comprar yo unos PLC con Wifi. La pregunta sería si el 4K iría mejor si el PLC tiene conexiones por cable Gigabit o no se notaría si solamente son fast ethernet.
    Gracias