menú

Melloramos e ampliamos os contidos infantís na televisión R

02/07/2018
Blog R

Boas. Hoxe temos unha noticia moi interesante que contarche con respecto á televisión R. Por unha banda, damos a benvida a novas canles infantís. E, doutra banda, os clientes con tv festa e tv familia van incluír máis contidos para os máis pequenos. Por suposto, todo de forma automática, e sen afectar o prezo 

Nick Jr.

A primeira canle que incorporamos é Nick Jr. Trátase dunha canle onde a diversión e a educación están aseguradas. Estará dispoñible para tv festa e tv familia e os pequenos da casa poderano atopar no dial 150.

Que contidos ofrece? Series como A Patrulla Canina, Blaze e os Monster Machines, Shimmer e Shine, Doura a Exploradora, Top Wing, Sunny Day ou Kiva Pode.

Baby TV

Outra nova canle ao que damos a benvida á grella de televisión R é Baby TV, a única canle producida para bebés. Ofrece programas únicos e orixinais que foron creados por expertos en infancia.

Apúntache o dial: 153. Aínda que tamén terás dispoñible o seu contido en rebobina. Poderalo gozar se tes contratada a opción nenos ou festa rachada.

Máis canles en tv festa e tv familia

A outra novidade desta mellora que, como dicimos, é automática, é a inclusión nos paquetes tv festa e tv familia de máis canles infantís.

En concreto, se es un cliente cun destes paquetes pasas a contar con Nickelodeon e Disney Junior, que eran exclusivos da opción nenos ou de festa rachada.

A estas canles témoslle que sumar tamén Nick Jr, polo que, se tes fillos, vaite esquecendo do mando porque agora terán tres novas canles á súa disposición.

opción nenos

Con estes cambios, a opción nenos modifica as súas canles. Dese xeito, en lugar de ter Nickelodeon, Canal Panda, Disney XD e Disney Junior, pasará a contar con Baby TV, Canal Panda, Disney Junior, Disney XD e novos contidos dos que informaremos en breve.

Esperamos que che gusten estas novidades (aínda que haberá máis en breve). De novo, con calquera dúbida, por aquí estamos 

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novidades e a información dos teus servizos R
* This field is required

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*

28 comentarios

R Cable y Telecomunicaciones Galicia, S.A.U. é o responsable do tratamento dos datos persoais que nos facilites e trataraos para a xestión da túa solicitude de facer comentarios neste blog en base a unha relación contractual. Non cederemos os teus datos persoais a ningún terceiro, salvo que exista unha obriga legal. E só os compartiremos cos nosos provedores que deban ter acceso para prestarnos un servizo. Tes, entre outros, dereito a acceder, rectificar e suprimir os teus datos, como se explica na información adicional da política de privacidade da nosa web.
Ao facer clic no botón publicar comentario declaras coñecer e entender a política de privacidade da Sociedade.
  1. Lukitas di:

    Hola, yo tengo contratada la opción Nenos y habéis eliminado el canal Nickelodeon (dial 151) que ya solo lo ofrecéis en la opción festa rachada. Para mí no hay mejora, ya que ese canal era muy visto en mi casa. Los nuevos que llegan, son demasiado infantiles para las edades que hay en casa. Lo lógico sería que mantuvieseis todos los que ya había contratados en esa opción. Una vez más, decidís vosotros unilateralmente lo que es “mejora”. Saludos

    • Hola, Lukitas.

      Hemos intentado configurar un paquete tanto para niños muy pequeños como de edades superiores. Lógicamente intentamos mejorar, incorporando nuevos canales y ofreciendo otros que antes tenían un pago extra en paquetes superiores como festa, familia, total o festa rachada. Podemos acertar o no, pero ya ves que son nuevos contenidos sin subir el coste. En ningún caso lo hemos hecho a mala fe o para causar molestias a los clientes 🙁

      Un saludo.

  2. Adrian di:

    Nick Jr. Está operativo? Tengo contratado festa y si me aparece nickelodeon y Disney Jr. Pero Nick Jr. me aparece la imagen en negro. Un saludo

  3. jrf di:

    Hola, yo también tengo contratada la opción niños con unos canales en concreto. De golpe y porrazo, quitáis Nickelodeon sin avisar, un canal por el que se paga todos los meses. Después de perder 45 minutos en el 1449, la única solución es que hay que pagar más por ese canal porque en la opción niños ya no está disponible.Pero si yo he contratado ese canal, y pago por él, porque me lo quitais? Lo normal es para el que le interese aumentar los canales, pero no quitar los ya contratados por los que se paga.

    • Hola, jrf.

      Lo que se ha hecho es ponerlo sin coste para los clientes con tv festa, tv familia, festa rachada y total. Y en la opción nenos incorporamos Baby TV. Es decir, que simplemente hemos hecho una modificación en los paquetes, ofreciendo gratis más canales a miles de clientes y modificando el paquete nenos con otros contenidos.

      De verdad que siento las molestias, pero la idea precisamente es que muchos clientes se beneficiaran con el cambio. Además, en breve habrá más contenidos infantiles en la opción nenos. Estamos esperando para poder confirmaros la mejora pendiente.

      Un saludo.

      • Lukitas di:

        Hola, de nuevo
        Antes de nada, decir que estoy totalmente de acuerdo con jrf. quecheparece, según esta respuesta, entiendo que Nick Jr se incorpora a la Opción Nenos pero leyendo la información de la noticia arriba, entiendo que no. A ver si lo puedes aclarar porque lo hacéis todo muy confuso. Además, en la web si quieres contratar esta opción no aparece por ningún lado que canales incluye en concreto. Y yo desde ayer, con Ocio + la Opción Nenos contratada, aparte de dejar de ver Nickeoldeon tampoco veo ninguno de los canales nuevos. En fin…

  4. valentina di:

    donde está la mejoría? habeis quitado a mis hijos nickelodeon y ni siquiera pueden ver baby tv porque no funciona. he estado 50 min al telefono ayer para no solucionar nada. no se pueden cambiar las condidiones de un contrato que firmé hace 15 dias y que tiene una validez de 12 meses sin avisar y aun encima empeorando las condiciones (mis hijos no tienen edad para baby tv).
    llevo menos de un mes con vosotros despues de 10 años en Vodafone y estoy totalmente arrepentida. cualquier dia nos quitais otros de los servicios contratado porque os da la gana y sin informar previamente el cliente y que hacemos? esto es vergonzoso y denunciable. reclamaré todo lo que haga falta y en las sedes oportunas para que se cumplan las condiciones contratadas. estoy totalmente indignada.

    • Hola, Valentina.

      En breve el paquete tv nenos tendrá más contenidos. Ahora mismo acabamos de incluir Baby TV y en nada habrá más.

      En canal ahora forma parte de tv familia y tv festa sin coste. Es decir, que pasa a ser gratis para miles de clientes. En tu caso, entiendo las molestias. En el contrato se indica precisamente que puede haber cambios en los canales, porque muchas veces que esté en un paquete u otro depende del proveedor, no de nosotros. En las condiciones para su emisión nos piden tenerlo para determinados clientes, por eso lo hemos tenido que cambiar 🙁

      Un saludo y siento las molestias.

  5. jrf di:

    Hola, días después, sin Nickelodeon porque lo habéis quitado y Baby jr y Nick jr no los tengo porque según la pantalla no los tengo contratados. Qué manera más extraña tenéis de mejorar la parrilla…quitar muy rápido lo haceis pero ponerlos como tardais. Sinceramente, él que ha pensado el cambio, no tiene niños y debe tener la cabeza descansada. Sólo merecéis lo que he hecho, una reclamación.Si contrató algo es porque lo quiero y no para que me lo quiten porque si.
    A este paso, por ese cambio, me marcho,porque lo de que somos de aquí ya está muy gastado.Os habéis convertido en aquello de lo que queríais escapar…ninguneadores de clientes.

  6. Lukitas di:

    A mí me ocurre exactamente lo mismo que a jrf. Llevo desde el lunes sin Nickelodeon y sin Nick jr ni Baby tv porque según la pantalla no los tengo contratados (tengo Ocio + Nenos). Quitáis muy rápido un canal pero lo que tiene que llegar a cambio no llega ni reclamándolo. Estos detalles son los que acaban quemando a los clientes. Saludos

  7. Jose di:

    No estaría mal que fuerais subiendo la calidad de la emisión.

    Que siendo niños se dan cuenta igual que Disney Channel se ve peor en casa (con R).

  8. Ramón di:

    Bo día.
    Se o entendo ben, o cambio na opción “nenos” consiste en cambiar Nickelodeon por Baby TV?
    E para contar con Nick Jr ou Nickelodeon haberá que contratar as opcións festa ou familia.
    Sinceiramente, así xa non compensa seguir sendo clientes de R.
    No seu momento decidira contratar a opción Nenos pola canle Nickelodeon e agora para seguir tendo esa canle tería que cambiar a opción de TV.
    Semella que cada decisión que toman está pensada para que contratemos servizos máis caros.
    Un saúdo.

    • Ola, Ramón.

      Ademais, en nenos incluímos Disney Pop Pick. A semana pasada non o puidemos anunciar, pero xa está dispoñible, como publicamos onte.

      En ningún caso o cambio está motivado para que se contrate algo máis caro. Ao contrario. Hai moitos clientes que tiñan que pagar estando en tv familia ou festa, e agora teñen ese canle de xeito gratuíto.

      O que houbo é un cambio nos paquetes, polo cal esa canle deixa de estar á carta e forma parte xa dun paquete pechado. É un tema de contratos co provedor. Se houbera mala fe, poríase no paquete máis alto de todo. E está nun paquete cun prezo moi semellante, que ademais ten moitas outras canles de cines e de series.

      Un saúdo.