menú

Crea unha listaxe de favoritos no desco HD ou 4K

06/02/2018
Blog R

Ola. Hoxe explicámosche como xestionar as listaxes de canles favoritas no teu desco R, sexa HD ou 4K, e como crear unha nova listaxe. Así poderás navegar de forma sinxela só polas canles que ti elixas, sen ter que pasar por todas os que hai na grella de programación.

Como crear listaxe favoritos desco 4K

Para confeccionar a túa listaxe de favoritos, vai a axustes e selecciona a opción favoritos. Aí verás a opción “crear listaxe de favoritos”. Con ela poderás confeccionar a túa propia listaxe co nome que prefiras e activala, engadindo nela as canles que queiras. Lembra darlle a “seleccionar” cando termines de escoller as túas canles.

Neste vídeo podes ver como funciona:

Como crear listaxe favoritos desco HD

Para acceder ás listaxes de favoritos, pulsa a tecla menú no teu mando e escolle a opción apps. A continuación, selecciona as túas canles favoritas.

Podes editar calquera listaxe preconfigurada ou crear a túa propia, dándolle o nome que prefiras usando o mando da túa televisión. Despois só tes que seleccionar as canles que queres incluír na túa listaxe e listo. Activa a listaxe e xa poderás navegar polas túas canles favoritas.

Neste videotutorial podes ver como funciona:

Agardamos que che sexa útil esta información.

Un saúdo!

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novidades e a información dos teus servizos R
* This field is required

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*

20 comentarios

R Cable y Telecomunicaciones Galicia, S.A.U. é o responsable do tratamento dos datos persoais que nos facilites e trataraos para a xestión da túa solicitude de facer comentarios neste blog en base a unha relación contractual. Non cederemos os teus datos persoais a ningún terceiro, salvo que exista unha obriga legal. E só os compartiremos cos nosos provedores que deban ter acceso para prestarnos un servizo. Tes, entre outros, dereito a acceder, rectificar e suprimir os teus datos, como se explica na información adicional da política de privacidade da nosa web.
Ao facer clic no botón publicar comentario declaras coñecer e entender a política de privacidade da Sociedade.
  1. paco di:

    Cuando vais a actualizar el desco 4k a una versión más nueva. El parche de seguridad lleva casi 1 año de retraso. No entiendo como podéis tardar tanto en actualizar eso. Parece que os falta gente para trabajar.

  2. carlos di:

    Sería moi útil ter unha lista de canles predefinidas según os combos que se poideran contratar para poder ver tódolos canles que tes contratados.

  3. Maria Jose Casal Pardal di:

    Buenas tardes,
    me pareció interesante, pero tengo una pregunta:
    mi hermana que lleva años como yo con R, paga menos y le instalaron gratuitamente 4K.
    También comentar que tengo ofertas de otras compañías con un coste más bajo que R.
    No me gustaría cambiar porque estoy contenta con R, pero ante el precio que me ofrecen, lo más posible es que cambie de compañía.

    saludos

  4. antonio chapela soage di:

    Estupendo,así perdo menos tempo

  5. José Luis di:

    Me gustaría que estuvieran juntos los canales que no son de pago y los que son, así ya buscaríamos lo que queremos ver más rápidamente pero solo es mi opinión.

    • Hola, José Luis.

      Los canales están agrupados por temática. DMAX que es gratuito, está junto al resto de canales documentales, por poner un ejemplo (Discovery, National, Viajar…). Del mismo modo, Paramount está junto a los de cine. Pensamos que es una organización más lógica, ya que si quieres ver una película, tienes al lado otros canales con películas y zapear es más sencillo.

      Un saludo.

      • Juan José di:

        Me gustaría hubiera la posibilidad de ordenar los canales como uno quisiera, es decir, en el 1 – TVE1, en el 2 – TVE2, etc., como se puede hacer en un televisor sin R.

        • Hola, Juan José.

          En el caso que comentas la señal te viene por aire. En nuestro caso la señal va por nuestra red, con lo que tienen que ir en un determinado orden los canales.

          Eso nos permite gestionar la señal y cuando un canal tiene calidad HD, tú no tienes que resintonizar nada. Del mismo modo, cuando hay un cambio de frecuencia en los canales tampoco tienes que volver a buscar los canales: lo hacemos en R y todos los clientes tienen siempre todos los canales. En la TDT con los cambios de frecuencia cada uno tiene que volver a buscar y es un lío. En nuestro caso nos ocupamos siempre nosotros, por eso los canales tienen que ir con nuestro orden.

          Un saludo.