menú

C&I, canle en aberto en febreiro

31/01/2018
Blog R

A partir do xoves 1 de febreiro, C&I (dial 29) emitirase en aberto para os clientes de televisión R.

Durante o próximo mes, desfrutarás de forma promocional de todos os contidos que ofrece C&I se tes tv ocio, tv familia ou tv series. Terminado ese período, poderás seguir desfrutando desta canle se contratas as novas opcións tv festa rachada ou tv festa.

A única canle dedicada a crimes reais

Os crimes reais son os protagonistas en C&I, unha canle cuxa programación abarca unha complexa e aguda análise da mente criminal a través de persoas e dramas reais.

En febreiro, C&I estrea ‘Once’, que relata unha historia de varios asasinatos que tiveron lugar na localidade texana de Galveston e que nunca foron resoltos. A xornalista Lisa Olsen e o detective Fred Pagen levan máis de dez anos traballando xuntos para esclarecer o sucedido aquel tráxico verán.

Citas na rede

Tamén chega á canle ‘Citas en la red’, unha serie documental sobre ese lado escuro de internet que pode esconder un xogo perigoso; e ‘Reinas de la Camorra’, a historia de mulleres que chegaron á cima no mundo do crime organizado, mulleres que cambiaron as regras e ás que a Mafia cambiou para sempre.

Ademais, programas sobre a investigación científica criminal, sobre casos tan médiaticos como o de Amanda Knox e mesmo sobre a ciencioloxía.

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novas da programación e da tele
* This field is required

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*

3 comentarios

  1. Miguel Fernández Fuertes di:

    No podemos alegrarnos de tener otro canal cutre con basura procedente de USA. La oferta televisiva en este combo es muy deficiente, solo algún canal se salva. Las películas en unos y otros se repiten continuamente. Paramount y Hollywood parecen no disponer de más de 15 películas de machacas acartonados salvando el mundo. ¡Con todo el cine que hay!
    Canales de pasteleros mediocres, bodas gitanas y asesinos en serie. Morralla estadounidense. Canales adquiridos en gasolinera y por supuesto, publicidad.

    • Hola, Miguel.

      En nuestro caso tenemos más de 100 canales disponibles. No entramos en los contenidos y en si gustan más o no. Crimen&Investigación es el único canal especializado en crímenes, que cuenta con una programación que no hay en otros canales.

      Si se desean películas que acaban de salir del cine tenemos el Canal Estrenos, tenemos series en Canal Series, en la FOX, AXN, TNT… Tenemos documentales en National Geographic u Odisea… Es decir, la oferta es muy variada y para todos los gustos.

      Un saludo.

  2. Antonio Davila Pereira di:

    La verdad es que los programas de la televisión en esta país (España) son muy deficientes, salvo dos canales, y para éso repiten los programas diariamente pero a distintas horas, los demás, como decimos en Galicia “borralla”. Cada vez que me pongo a ver la TV acabo durmiendo o dormido. Prefiero leer un libro pues hasta los programas culturales dejan mucho que desear.