menú
Featured Video Play Icon
Featured Video Play Icon

Videotitorial: botón “menú” no deco 4K da televisión R

05/11/2018
Blog R

Sabías que o botón “menú” do mando do noso decodificador 4K de televisión che dá acceso a múltiples servizos?

Dende aí podes cambiar o idioma da información, entrar en diferentes aplicacións, ver os contidos de rebobina, escoitar radios ou ben acceder os contidos ao teu gravador na nube.

Contámoscho todo neste sinxelo vídeo.

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novidades e a información dos teus servizos R
* This field is required

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*

2 comentarios

R Cable y Telecomunicaciones Galicia, S.A.U. é o responsable do tratamento dos datos persoais que nos facilites e trataraos para a xestión da túa solicitude de facer comentarios neste blog en base a unha relación contractual. Non cederemos os teus datos persoais a ningún terceiro, salvo que exista unha obriga legal. E só os compartiremos cos nosos provedores que deban ter acceso para prestarnos un servizo. Tes, entre outros, dereito a acceder, rectificar e suprimir os teus datos, como se explica na información adicional da política de privacidade da nosa web.
Ao facer clic no botón publicar comentario declaras coñecer e entender a política de privacidade da Sociedade.
  1. Francisco di:

    Buenas, he visto que cuando enseñas las apps tienes instalada Bein. Ya funciona para ver los partidos desde ahí? Porque de momento tengo q ver los partidos desde mi tablet 🙁
    Y otra pregunta: como hago para que me guarde una serie en el rebobina y no tener que buscarla siempre para seguir viendo capítulos? Es decir, alguna manera rápida de encontrar una serie favorita y como cuando veo un capítulo y al acabarlo salto al siguiente capítulo sin tener que dar hacia atrás para ir al rebobina y buscar el siguiente capítulo?
    Muchas gracias!!!

    • Hola, Francisco.

      No, la única forma de ver BeINConnect es a través de la funcionalidad Google Cast. En el deco no funciona.

      En cuanto a seguir viendo una serie, ahora ya tenemos la funcionalidad “continuar viendo”. La tienes en la portada de rebobina o bien en el botón “mi tv” > continuar viendo.

      Ya tienes un acceso directo a la serie, ya entras en la carpeta con la temporada que estás viendo y puedes retomarla. Lo que no hay es la opción de saltar directamente de un capítulo a otro. Cuando acabas un capítulo tienes que volver atrás, seleccionar el siguiente y darle ok.

      Comentamos con cualquier duda.

      Un saludo.