menú

A arte invade Play-Doc TV en agosto

16/08/2016
Blog R

A fotógrafa Annie Leibovitz; o artista urbano Banksy; a figura fundamental da arte da performance, Marina Abramovic; a gran Marilyn Monroe ou o mismísimo ballet da Ópera de París son os protagonistas de cinco películas que chegan a Play-Doc TV en agosto. Da danza á fotografía, pasando pola pintura, o grafiti ou o lado oculto dunha estrela de Hollywood, estes documentais exploran as personalidades e a obra de artistas de prestixio internacional.

‘Annie Leibovitz: Una vida a través de la cámara’: Sobre a máis fascinante fotógrafa de todos os tempos, Annie Leibovitz, na que a propia artista mostra a súa alma e relata a súa historia completa. Momentos inmortais dunha fotógrafa irrepetible.

Tamén compartimos neste ciclo instantes íntimos e persoais coa famosa artista serbia Marina Abramovic, mentres se prepara para o gran momento da súa vida: unha gran retrospectiva da súa obra no Museo de Arte Moderna de Nova York (MOMA). Descubrimos ‘Marina Abramovic: La artista está presente’.

Íntima é tamén a película ‘Love, Marylin’, unha verdadeira carta de amor de Marilyn a Marilyn, que nos descobre á persoa máis aló das habituais imaxes que todos coñecemos. Marilyn Monroe inventou a súa imaxe pública máis tendo que ocultar unha parte privada que só coñecen os seus confidentes máis próximos. Cincuenta anos despois da súa morte, a súa creación aínda permanece brillante no noso imaxinario cultural.

Polémica no momento da súa estrea, viuse como unha provocación e dura crítica ao mercado da arte. Un filme de culto instantáneo, un engano fascinante, iso é ‘Exit Through the Gift Shop’, un documental imprescindible para darnos a coñecer este apaixonante mundo.

Igual de fascinante é ‘La Danza: Ballet de la Ópera de París’. O cineasta norteamericano Frederick Wiseman filmou como ninguén todos os aspectos da vida e obra dunha das mellores compañías de danza do mundo, considerado un monumento cultural institucional.

Subscríbete a Play-Doc TV por 2,30€/mes (IVE incluído).

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*

4 comentarios

  1. Santiago di:

    Por que no hay 4G en la plana 13. En otras compañías lo permiten con tarifas bajas, me parece un poco trapallada.

    • Hola, Santiago.

      Hay compañías que sí lo tienen y otras que no. En nuestro caso creemos que el uso del 4G implicará un mayor consumo de datos porque el usuario al final pasa más o menos el mismo tiempo usando el terminal, así que si se descarga o ve algo más rápido, consumirá más contenidos y gastará más datos. Es lo que estamos viendo en los estudios de otros operadores. Así que en principio solo lo ofrecemos en las tarifas con mayor plan de datos, es decir, con 3GB o más. La idea es precisamente que alguien con menos datos no los gaste rápidamente, lo que seguro que genera enfados, que nos digan que la tarifa tiene muy pocos datos, etc.

      En todo caso, es algo que iremos estudiando porque aun estamos empezando con el cambio de red, con lo que esto solo es el comienzo.

      Un saludo.

      • Santiago di:

        Poneis la velocidad lenta por si gasto los datos muy pronto. No te parece un poco contrario al ideario de la compañía, además de paternalista.
        En cuanto a las grandes compañías hace tiempo que ofrece el 4g en todas sus tarifas.
        Espero que el final se a a más velocidad que la que de

        • Hola, Santiago.

          En ningún caso es un tema paternalista ni contrario a la compañía. Al final vemos los usos y hábitos de los clientes y la idea es, precisamente, adelantarnos. Cada mes tenemos muchas quejas de clientes que se pasan pero no quieren más datos y que se les acaba antes el plan, que no quieren que los datos cuenten para determinados servicios, etc. Así que con el 4G eso aumentaría de forma exponencial.

          Sobre el 4G, en nuestro caso no conseguimos que Vodafone nos lo ofreciera (ninguno de los OMV con los que trabajan lo tienen) y ahora por fin hemos podido conseguir un acuerdo con Orange para lanzarlo. Pero ya digo que hay operadores que no los tienen en todas sus tarifas.

          Un saludo.