menú

Como poñer subtítulos no desco R

23/11/2015
Blog R

Ola a todos. Hoxe contámosvos como poñer subtítulos no desco R HD e como modificar o idioma dun contido.

Porque queremos que aproveitedes ao máximo todas as opcións que ten a televisión R.

O desco R pode descodificar os subtítulos que as canles envíen. Iso si, aínda que algunhas canles anuncien subtítulos, estes cínguense a programas moi concretos aínda que se sinaliza a  canle completa (o que pode dar lugar a confusión). Pero se o programa ten subtítulos, o desco R vaichos mostrar.

Poñer subtítulos e cambiar ao idioma orixinal dun programa

Podes definir os parámetros de idiomas e subtítulos para todo aquilo que vexas na túa televisión. No menú Configuración debes seleccionar idiomas. E aí podes elixir o idioma no que se mostra a información da guía de televisión, o audio para os contidos que visualices (castelán, versión orixinal…) e o idioma para os subtítulos (castelán) ou mesmo quitalos, se así o prefires.

subtítulos en desco R

Pero se non o tes tan claro ou simplemente as túas preferencias varían en función do contido, podes optar por facelo dende o mando da túa televisión R. É dicir, que unha tarde estás a ver unha película e decides practicar os teus coñecementos de idiomas escoitándoa en versión orixinal, pois pulsando as teclas audio e/ou subtítulos podes elixir o idioma. Tanto se o estás a ver nalgunha canle de televisión R coma se se trata dun contido de rebobina.

subtítulos en desco R

E cando cambies de canle, volves descontando aos parámetros que tes configurados por defecto no teu desco de televisión. Así de sinxelo.

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novas da programación e da tele
* This field is required

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

*

24 comentarios

  1. Xabier di:

    Pues mi desco funciona fatal, lleva 3 días que ni la info da, da vueltas da vueltas y es imposible, maldito sea el día que nos hemos cambiado al HD porque casi nunca funciona, es un tostón no poder ver la información de lo que están emitiendo o emitirán después, y no es la primera vez que pasa, seguido quedándose colgado,reiniciandolo cada poco, apagándolo, desconectando y bla bla bla. Pasoooo, mi paciencia tiene un límite y ya está rebosada

    • Hola, Xabier.

      ¿Has proba a cambiar la resolución? Ve a menú > configuración > vídeo y pon en recomendada, o bien en 1080i. Incluso puedes poner en 720p y ver si así notas mejoría.

      Un saludo.

      • Manuel di:

        ¿Para que presume R de emitir canales con 21mb de calidad, si después el hardware que facilita solo permite verlos a 720p? Es un poco triste como poco, convendrás conmigo…..

        • Hola, Manuel.

          Comento esa opción porque hay clientes que indican que les va mal y que prefieren volver al desco SD. Así que con este hay alternativas.

          Por otro lado, hay televisores que no soportan bien los 21 megas, que les cuesta. Así que la recomendación es poner en 1080i, que vemos que en muchísimos casos mejora el rendimiento.

          Un saludo.

          • PACO di:

            Eso de que hay televisores que no soportan los 21 megas es de traca tu respuesta. Si fuera el televisor el que hace la decodificación vale pero es el desco quien lo hace.

            Ademas vuestros canales serán de 21 megas de bitrate pero la resolución es 1080i y vosotros la reescalais a 1080p.

            Reconozco que la calidad de la imagen es una maravilla pero por favor no mintáis a la gente.

          • Hola, Paco.

            Lo que comento es cierto. Al desco le cuesta mover tantos megas, porque son muchos. Pero hay televisores donde vemos que la imagen se queda más parada, sobre todo al principio, y es en esos canales. No pasa en todo los televisores porque, como digo, a algunos les cuesta y a otros no.

            Un saludo.

          • PACO di:

            Me puedes dar la explicación lógica y técnica de que porqué un aparato receptor que no participa en la decodificación se queda la imagen más parada?

            El problema es el desco no la tele. Otra cosa es que la tele funcione a 1080i en reescalado y 720p de forma nativa y ahí sí es la tele la que hace el reescalado y tiene que tirar de procesador de imagen para ello. Pero sí la tele es 1080p o HD ready como les gusta llamar a los fabricantes no hay trabajo por parte de la tele para presentar la imagen (más alla del trabajo que ya hace de por sí, eso se sobreentiende). La coge tal y como la da el desco sin recodificación de por medio.

  2. Jani di:

    A min polo menos case nunca me funciona ben isto. Cambiar o audio no medio dunha película, si, pero o botón subt nanai. Escólloos (case sempre os únicos que hai son formato teletexto) pero que se vexan pois xa é outra historia. Algunhas veces vense, outras empezan a saír dalí a un pedazo, pero o habitual é que non se vexa nada. Tampouco cando son de tipo normal (non teletexto). E isto desde sempre, cando me pasei ao HD.

  3. Dolo di:

    Teño o mando e desco novo e non funciona ben a función de subtítulos. Por exemplo , co otro mando en TV5 monde funcionaba perfectamente e Ágora non deixa poñer os subtítulos en francés. E xa funk a configuración e escollín versión orixinal porque non da máis opción.

  4. Silvana di:

    O dos subtítulos é de coña. Saen as opcións pero os subtítulos non saen nunca. Unha mágoa.

  5. Antonio di:

    Yo nunca consigo poner los subtítulos en inglés, en la pantalla pone q están en inglés pero no sale nada. En castellano sí

  6. jose di:

    Boas. Na configuracion xeral, escollo Subtítulos en V.O. Mais vendo a cable ( fox) con TWD, non aparecen. Alguen pode axudar

  7. Hortas di:

    A min o dos subtitulos é un tema q me trae de cabeza. Dende hai moito so vexo as pelis subtituladas. PERO NON dende R. E imposible ver algo completo sen q faien os subtitulos. Ou non se ven directamente.

  8. Deborah di:

    Hay muchas series que en el propio canal las marcan con VOS pero el desco no tiene los subtitulos. Yo pago por ese servicio y no lo puedo usar.