menú

mensaxería R, máis accesible e máis capaz

24/09/2015
Blog R

Se es usuario habitual de mensaxería R de seguro xa viches os cambios e melloras que estamos a desenvolver no noso servizo de webmail. A idea é que a finais deste mes (ou sexa, nuns días) todos os nosos clientes teñan xa o servizo actualizado e preparadiño con estes últimos avances.

O primeiro que verás cando entres en mensaxería R será unha web coa cara renovada. Mudamos un pouco a interface con certos cambios no deseño. A ver que che parecen. Intentamos facelo máis actual e máis sinxelo. Xa nos dirás.

Pero o máis importante é que arestora, ademais das funcionalidades clásicas, de sempre da mensaxería R (calendario, caderno de enderezos, configuración e acceso a contas externas para consultar mensaxes doutros caixas de correo…), ademais de todo iso, dicimos, arestora dispós de 10 Gb de capacidade nas túas contas de correo; ou sexa, 10 veces máis do que tiñas ata a data. E da mesma maneira, ampliamos a 2 Gb no caso do envío de tochomails, é dicir, o dobre de capacidade para que poidas mandar verdadeiros tochos de datos a quen queiras. E unha novidade adicional, os adxuntos que vas enviando agrúpanse agora nunha carpeta específica na botoneira superior para que poidas localizalos e recuperalos doadamente.

Outra das cousas nas que estivemos a traballar é a versión para o móbil. Igualmente aí, nova imaxe. Se entras en mensaxería R dende o teu terminal verás que a interface está tamén actualizada e pensamos que resulta máis accesible e doada de usar.

Todo isto cun servizo mellorado que minimiza o impacto do spam, dos virus e da publicidade non desexada.

E un apunte máis: seica xa sabes que podes personalizar o teu correo co dominio @galicia.com e mesmo conseguir un dominio.gal. Na web de clientes de R ou a través da app de R (Android e IOS) podes xestionalo ti mesmo. Verás que sinxelo é.

caixacorreo

Neste videotitorial falámosche destas novidades de mensaxería R (con música;-) Para que completes a info.

 

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novidades e a información dos teus servizos R
acepto os termos e condicións*

15 comentarios

  1. Rafa di:

    Pues a mi no me permite crear un buzón para probarlo. Mal empezamos…

  2. Manuel di:

    A mi tampoco me funciona, no me deja crear/configurar los buzones desde la web desde hace 2 años y medio que estoy con vosotros. Antes me daba igual porque no lo usaba, pero ahora lo necesito y quiero que me funcione.

    Os he enviado un mail ayer con los pantallazos, a ver si me lo solucionáis pronto y puedo empezar por fin a usarlo. 🙁

  3. jbl di:

    Desde el móvil sigue sin poderse adjuntar archivos, ni aparece en el apartado de carpetas la opción de Tochomail. ¿Esto lo vais a incorporar más adelante o no está pensado habilitar esas funciones? Otro fallo que veo es que si le das a nuevo mensaje, si quieres descartarlo el botón no funciona, no hace nada y te deja en la misma pantalla sin opción a volver a la carpeta de entrada, si pulsas atrás te sale de Mensaxería. Lo he probado tanto desde la app como accediendo desde el navegador con la versión clásica seleccionada

    Y ya de paso, actualizar el videotutorial de la página que sigue siendo el de la anterior versión.

    • Hola, jbl.

      Estamos buscando información sobre este tema, por eso he tardado en responder.

      Sobre la versión de móvil, comentar que por ahora es la inicial, con lo cual es simple, aunque en principio no hay fecha para un aversión con mis funcionalidades, ya que le estamos dando prioridad a poder configurar la sincronización. Esto es, que puedas sincronizar eventos, agendas, etc en el correo a todos os dispositivos. Por ejemplo, si usas mensaxería R y configuras un evento o añades un contacto y después usas el correo en la app en el móvil, pues que se sincronicen los calendarios y las agendas.

      De todas formas, lo que vemos es que la mayoría de los clientes usan las app de correo de los móviles/tablets.

      Hemos probado el botón de descartar y nos ha funcionado. ¿Sería algo momentáneo?

      Por último, lo de tochomail vía móvil creemos que no tiene mucho sentido, que el envío está más pensado para adjuntar documentos que suelen estar en otros dispositivos.

      Un saludo.

  4. jbl di:

    Lo de el botón “descartar” solucionado, reinstalé la app y ya funciona.

    En cuanto el tema de los adjuntos, pues hombre, aunque efectivamente se usan más los propios gestores de correo, no está de más que al menos si por el motivo que sea usas mensaxería puedas adjuntar archivos, ya no digo tochomail, pero al menos tener la posibilidad de adjuntar algún documento o lo que sea que necesites enviar, es que si no, no tiene sentido que mejoréis la accesibilidad para el móvil y no se tenga opción de enviar un archivo con él. Espero que le déis alguna que otra uelta más añ tema y podáis añadir la función en un futuro.

  5. A mi no me deja borrar el correo basura di:

    Es un rollo esto de versión clásica.

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *


*