menú
app de R desvíos de llamada

App de R: como configuro os desvíos de chamadas e contestador?

22/03/2016
Blog R

Ola a todos. Dende a app de R podes configurar facilmente os desvíos de chamadas e contestador do teu móbilR. Se non queres perder ningunha conversación, explicámosche como podes establecer as túas preferencias dende a pantalla en moi poucos pasos.

Para empezar, como é lóxico, debes ter instalada a app de R. Podes descargala de forma gratuíta para dispositivos Android e iPhone. Unha vez instalada, pedirache o NIF do titular e o contrasinal da web de clientes R para acceder. Aquí tes unha guía que resolverá calquera dúbida que teñas. Xa estás listo para arrincar!

Para establecer os axustes de desvío debes seguir a ruta configurar > configurar móbilR > configurar desvíos.

Dende aí podes desviar as chamadas da túa liña móbil ao contestador ou a outro número de teléfono. As chamadas que desvíes a outro número cóbranse como chamadas realizadas dende a túa liña.

Opcións de desvío:

  • Desviar todas as chamadas recibidas
    app de R desvío de llamadas
  • Desviar as chamadas cando estás a comunicar
    app de R desvío si comunicas
  • Desviar cando non contestas unha chamada nun tempo determinado
    app de R desvío si no contestas
  • Desviar as chamadas cando teñas o móbil apagado ou fóra de cobertura
    app de R desvío si no estás localizable

Esperamos que che resultara de utilidade. Non perdas próximas entregas para saber todo o que podes facer dende a app de R.

Aquí tes máis posts sobre a app de R:

Un saúdo!

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

4 comentarios

  1. Juan Carlos di:

    Gracias pola explicación, o que non entendo e porque se cobran os desvios de chamadas a un numero do mesmo contrato cando si fas a chamada entre numeros do contrato non se cobran.

  2. jbl di:

    Pues deberiais corregir la información que se da en la web cuando lo vas a activar. Con la que se muestra ahora se da a entender que tendrá el mismo coste que cuando haces una llamada, y si se tienen minutos gratis o llamadas entre números de la cuenta sería 0€ lo que lleva a confusión. Si se va a cobrar la llamada fuera de la tarifa contratada en esa línea, deberíais poner el coste por minuto y el establecimiento de llamada si es que también lo cobrais

  3. AVERNO di:

    Estoy con los anteriores comentarios y sobre el motivo de no sé por qué cobráis la llamada al fijo de casa, k al salir de ella desvío el fijo al móvil, como si me estuviesen llamando directamente al móvil…?! No sé si me he explicado bien, aunque supongo k sí…, porque si la llamada es a un fijo, k está desviado en ese momento, llames desde un fijo o un móvil, de verdad k no entiendo porque la llamada es tarifa de Móvil, para k me entendáis mejor…; aunque aún hay gente k está en casa tiene móvil y fijo, pero va a hacer una llamada a un móvil… y tienen la MALA costumbre de llamar desde el fijo porque piensan k es más barato.,.. Háganme caso, si están en su casa y tienen k hacer una llamada a un móvil, ( celular ), háganlo desde el teléfono móvil, les va a salir por la mitad de precio, y si son de esos k están 1 hora y media colgados del teléfono, imagínate lo k ahorran. Saludos desde Galicia-España. SALUD, SUERTE Y LIBERTAD.