menú
App de R configurar cuentas de correo

App de R: configurar contas de correo

02/11/2016
Blog R

Ola. A app de R ponche moi fácil a creación e configuración das túas contas de correo R. Como sabes, por ser cliente da internet dispós de 5 caixas de correos de correo gratuítos de 10GB e tochomail R de 1GB para enviar arquivos adxuntos moi pesados. Sen spam, sen virus, sen publicidade e personalizables con dominios gratuítos como r.gal, galicia.com ou mundo-r.com. Se aínda non os deches de alta, explicámosche como facelo dende a app de servicios R (Android e iOS).

Entra na aplicación e segue a ruta configurar > configurar caixas correo R. Dende aí podes crear unha nova caixa de correo ou editar unha conta existente para modificar os seus parámetros.

Para crear unha nova caixa de correo de e-mail, só tes que indicar un nome, escoller o teu dominio gratuíto (tamén podes contratar un dominio personalizado) e poñer un contrasinal.

Unha vez dada de alta a conta, poderás continuar creando novas caixas de correo e editar as que xa tes. Poderás configurar todo, todo e todo ao teu gusto para ter a túa conta protexida : modificar o teu contrasinal, cambiar as políticas de antispam e antivirus, reenviar o teu correo a outras direccións e engadir outras direccións á túa conta de correo.

App de R correo antispam

Unha vez finalizada a configuración, pulsa o botón utilizar e escolle onde queres utilizar a túa conta de correo: mensaxeríaR, Outlook, Outlook Express ou outro lector de correo.

App de R correo gestor

E listo, así de fácil. Agora xa podes acceder á túa conta vía:

Neste vídeotutorial explicámosche todas as vantaxes da nova mensaxería R:


E se tes dúbidas, tamén podes consultar o manual de mensaxería R.

Vémonos pronto con máis utilidades da app de R.

Aquí tes máis posts sobre a app de R:

subscríbete ao boletín
recibe cada mes no teu correo todas as novidades e a información dos teus servizos R
* This field is required

Deixa unha resposta

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *

11 comentarios

  1. Esme di:

    Que mala atención a clientes tenéis vosotros

  2. Alex di:

    Hola cuando le doy a configurar la cuenta de correo R me dice “has alcanzado el máximo número de buzones” y no he creado ninguno nunca. ¿Cualquier cliente de R tiene esos buzones?

  3. Sonia di:

    Dejar de venir a mi vivienda. Vamos a tener problemas si seguís molestando mes a mes. No quiero Rosa.

  4. carl di:

    Cuentas de correo electrónico, se cancelan pero se bloquean un tiempo ¿u otro cliente puede asignársela y robarla?

    Tras estar con R desde que se implantó y dado que no valía para nada por que me teníais contento con modificaciones de contrato y subida de precios estos últimos años he cambiado todos los servicios a vodafone. Se me anuncia que se borra el correo y he intentado cambiar todos los servicios asociados al mismo, pero si queda alguno olvidado y alguien se crea la cuenta los va a recibir y poder tomar control de los servicios.

    ¿cuanto tiempo bloqueais el username de los clientes que cursan baja?

    • Hola, carl.

      Las cuentas de correo son como los teléfonos. Si se de dan de baja, se dejan un tiempo por así decirlo “en cuarentena” y, pasado un tiempo, se abren a cualquiera.

      Ahora bien, la cuenta de correo parte de cero, no tiene ninguna información de lo que había antes. Es como si se creara totalmente nueva.

      Un saludo.

      • carl di:

        Si claro, la cuenta que menos que arranque vacía, pero si ha quedado algún servicio olvidado activo y recibe correo el nuevo usuario puede darle a recuperar contraseña y tener total acceso a los datos del anterior dueño. Voy a elevar consulta a usuarios teleco y a protección de datos por que veo zonas oscuras en esa política de cancelar las cuentas de correo y que nuevos clientes puedan recibirlas.

        • Hola, carl.

          Como digo, las cuentas de correo son un servicio que se ofrece al tener la conexión en R y se deja un tiempo prudencial por si alguien las necesita. Incluso, si se desean mantener, se puede contratar el combo 0 para continuar con ellas.

          Lo que sí, si un dominio se elimina, pasado un tiempo queda libre, como sucede con cualquier otro servicio o plataforma.

          Un saludo.